Hej bloggen
Mycket har hänt och händer fortfarande, därav den slentrianmässiga uppdateringen. Jag är jättetrött så jag orkar inte riktigt skriva ner saker, istället får ni här lite bilder från dagarna (månaderna) som gått och en kort sammanfattning.
Jag har varit i Louisiana med min klass, flyttat in i nya ateljen, hängt med Doris i ateljen, träffat highland kossor i Näset, myst med kaninerna, plockat svamp hemma i Värmland, nördat in mig på ekträd till ett konstprojekt i skolan, blivit av med mitt hem (känns det som, eftersom allt är nerpackat i lådor, stökigt, inget badrum, mulltoa i vardagsrummet och byggare överallt nu när stambytet satt igång). 















1 kommentar:

emma sa...

himlans fina bilder elin! tur att man har dig på instagram så man liksom hänger med lite endå nu när det inte finns så mycket bloggtid! KRAM