Nu även som örhängen
Minns ni mina halsband som jag hade till försäljning? Well, nu har jag även prövat att göra ett par örhängen med samma teknik. Det här är det enda paret än så länge och de var till min syster Emma i födelsedagspresent. Vad tycks?

Och på tal om örhängen så vann ju jag ett par av Johannas origamiörhängen i hennes tävling för, ja det var lääängesen, men förra helgen fick jag dem äntligen när jag var och gratulerade henne på hennes födelsedag.

Translation: I made a pair of earrings for my sisters birthday in the same techniqe as me necklaces. And here's Johannas pretty origami earrings that I won in her giveaway a few months ago.

2 kommentarer:

emma sa...

Balla! De tror jag absolut skulle bli intressanta för många om du valde att sälja! Ser nästa ätbara ut ju :D

Elin Karlsson sa...

Ja det är det jag gilalr, de se fjunlätta och mjuka ut sådär som fluffgodis :)