HDK:s Julmarknad
Som jag berättat tidigare så medverkade jag i helgen på HDK:s Julmarknad, där jag bland annat sålde mina pannband.

Storsäljaren var förutom pannbanden, kattängeln och kattmagneterna.
Bredvid mig stod Sanna och sålde småkakor, müsli och annat gott.

Jag hade med mig 70 pannband till marknaden och bara 15 med mig hem vilket kändes jätteroligt!

Bra gick det även för mössorna och halsbanden.


Jag har till och med fått några beställningar på saker så det känns jättekul! Över lag är jag mycket nöjd och har även tjänat en slant och tänker absolut medverka fler gånger.

Translation: The Christmas Market this weekend truly was a success!

7 kommentarer:

gittilou sa...

wow!!!! grattis för en bra förtjänst! dä ä du värd <3

Elin Karlsson sa...

Tack skaru ha :) <3

emma sa...

WOW!! Hur kul som helst ju Elin! Vilken succé!! :D Grattulerar till det fina responsen och beställningarna!

Elin Karlsson sa...

Tack Emma!

Det är jättekul. Och du är ännu en nöjd kund du också :)

emma sa...

nice. hörde v ma hur mkt det blev för. hurra.
jo, lindsey letar pannband, så jag skickade henne din blogglänk, så hon aknske återkommer om hon gillar't.
xx

Elin Karlsson sa...

Ah schysst! Alla gillar mina pannband, de är en hit :)

Regina sa...

kul för dig :) jag fick en bricka från hdk s marknad av min bror i julklapp, men det står inget på den, så jag vet inte vem som gjort den. och det är ju kul att veta. vit med två runda blåa cirklar på är den. du råkar inte veta vem det är?