urblåst
nu är min film äntligen klar men ni får tyvärr inte se den förs jag redovisat den i skolan. jag är helt urblåst för jag slet som ett djur igår. i huvudet har allting mest en såsig blank konsistens med klumpar av ogenomtänkta tankenötter. jag har heller inte lyckats sova speciellt bra i några nätter nu så jag ser väl mer eller mindre ut som en zombie med lite för mycket att tänka på. ni vet hur det är. när man går upp helt och fullt i ett projekt och ger allt man har för att det ska bli som man tänkt.
så därför ska jag nu ska jag bara låta uppgiften smälta in i några dagar och sen så ska vi ha premiärvisning här på bloggen lagom till helgen, precis som på riktig bio! om ni tar med snacks så står jag för underhållningen, okee?

translation: my stop-motion-project is finally finished and i'm exhausted.. i'll have the first world premiere screening on it here on the blog on friday, so stay tuned.

3 kommentarer:

gittilou sa...

jaaa! premiär! vila nu och så laddar jag och vi med snacks så länge. :*

emma sa...

Hurra hurra hurra vad spännande det ska bli!! iiihihihi!!

Johanna (Tokyo - Love) sa...

Ja, vad kul! Fin bild på regissör och crew.