kl 10:15
jubileum!

ikväll far jag norrut, till karlskoga och sen vidare till örebro imorgon, för att kunna vara med och dansa och träffa alla finingar från mina konstskoledar. först är det vernissage på jubileums utställningen på örebro länsmuseum (som ligger på engelbrektsgatan 3, vernissaget börjar klockan ett om man befinner sig i krokarna). alla som har gått på skolan någon gång under de trettio åren har haft möjlighet att ställa ut ett verk på utställningen. jag har dock inte med någonting men flera av mina vänner har det så det ska bli himla roligt. senare på dagen fortsätter firandet för inbjudna gäster på skolan med mingel, liveband, bar och dans. ses vi där?

annars har det inte hänt så mycket att berätta, jag har mest jobbat, klivit upp i ottan och kommit hem sent.

translation:
i'm sorry i haven't posted anything in a while. i've been working so much so nothing else fun has really happend since my last post. tomorrow fun stuff is happening, i'm going to örebro to attend the 30y jubilee of örebro artschool and the jubilee exhibition at örebro länsmuseum.

Inga kommentarer: