kl 17:45
mycke sen sist

oj, oj, mycke har hänt sen sist och jag orkar inte återge för alla juicy details. men det viktigaste har varit, att jag lämnade in min uppsats, att jag sålde mitt "gamla skräp" för nästan 2000 kr på megaloppisen i majorna i söndags. ja och sen självklart, de senaste dagarna har jag och mia mest suttit och solat på min balkong. idag gick vi även en mil och pluggade inför uppsatsopponeringen som är imorgon. kompis det går bra nu. och fatta, efter imorgon har jag sommarlooooov!!!!!

2 kommentarer:

gittilou sa...

2000 alltså?! shit det lönar sig att rensa ut och sälja! och sommarlov! happy days, mitt börjar på fredag. bättre att se det som sommarlov än att man är arbetslös liksom! :D

Elin Karlsson sa...

absolut! jag troddeinte jag skulle få sålt nåt. hehe. rensa du och kräng inför sommarens tajta budget vetja!:)
ska du hem till kga nåt? kanske kan ses? jag ska hem nu till veckan och stannar kanske två, tre veckor.

gött med sommarlov:*