Elinutten, vem är det?
Mitt "internet alias" elinutten har funnits sen 2001, då jag skaffade mig ett Lunarstormkonto, det var min klasskamrat Tilda som kom på det och sen dess har det på något underligt sätt hängt med fast jag nu idag inte alls kan säga att jag kan identifiera mig med elinutten. För asså, jag vet att det är lite barnsligt och ja jag har ju sen 2001 blivit vuxen. Idag använder jag nog namnet lite mer ironiskt (eller postirioniskt, jag har inte riktigt bestämt mig). Elinutten känns inte så professionell och seriös som jag vill vara. Fast kanske är det därför hon funkar? Jag vet inte.

Jag har flera gånger försökt göra slut med elinutten men jag kommer inte på något annat att ha som tex bloggnamn, mailadress osv. För folk vet ju nu vem elinutten är, nja, men i varje fall att elinutten är Elin, alltså jag. Mitt nätalias. Folk minns elinutten för hon har funnits så länge. Folk har vant sig antar jag.

Men vem är elinutten?
   

Inga kommentarer: