Kalendern 2012, lucka sjutton:
Tävling!
Hej hej, idag tänkte jag starta en tävling så här bland luckorna, kul va? Vinnaren får ett pannband och ett halsband designat av mig och kanske en liten överraskning...

Så var med och tävla!

För att delta behöver du motivera varför just du skall vinna i kommentarsfältet till detta inlägg (det behöver inte vara någon storslagen anledning, var ärlig bah). Glöm inte att skriva din mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.

(OBS: din vinst är nödvändigtvis inte i denna färgsättning. Jag meddelar via mail vilka färger som finns tillgängliga så får du själv önska bland dem. Är man nyfiken på andra färgsättningar kan man kika här och här).


2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, nu är det tredje försöket jag gör att kommentera, det vore väl själva den! Min motivering: Jag är en trött och blek småbarnsförälder, need I say more? Jag om någon skulle uppskatta dina balla kreationer att pryda hår och hals med! :D
//Emma A (FB-mailen)

Anonym sa...

Gillar sådana fantastiska människor som dig som skapar underbara naturliga/personliga saker, som jag skulle vilja skapa men det är såååå mycket annat som kommer före. Hade Varit så fint att få bära ett halsband och pannband.

MVH Jessica Carlberg
jessica_carlberg@hotmail.com