Hdk:s Julmarknad 2012
I helgen gick HDK:s Julmarknad av stapeln och jag var där och sålde smycken, pannband och kattmagneter. Mycket lyckat och kul såklart! Idag är jag därför helt slut i kroppen och knoppen eftersom jag sålde slut på smycken behövde jag tillverka nya till nästa dag osv blev det inte mycket sömn. Jag är så sjukt tacksam och glad för alla som kom och handlade, peppade och gav feedback på det jag gjort! Tack ska ni ha. 


En annan kul grej - mina smycken var med i Göteborgs Posten vilket var jättekul! Sen var också studenttidningen Spionen där och tog bilder till ett bildspel de kommer ha på sin Facebooksida. 

Och som ni kanske märkt så har det varit dåligt med luckor under helgen, för som ni förstår har det inte funnits tid, men frukta icke, kalendern är på väg, de fyra saknade luckorna kommer komma upp under dagen. Hej så länge! 

Inga kommentarer: