Nödvändiga saker
Jag har återigen djupdykt i fyndlådor, först fann jag ett ritblock, ett falsben och klisterlappar på In-ex sen typ en miljon tejprullar och buntband från Ica. Sen köpte jag också en liten present till Gittan men som jag ju av överrasknings skäl inte kan visa här. Fyndlådsdykning är lite av en gemensam hobby vi har.

Tejpen bör jag kanske förklara lite, det är till ett skolprojekt, alltså konstnärligt. Vad det ska bli eller vad det ska leda till vet jag inte men jag måste börja någonstans. Man kan läsa om det på min skolblogg -> här <- om min process och hur det kom sig att jag köpte massa tejp.


Translation: Some necessities. The tape is for an ongoing artproject in school. Will maybe show you how or what it will turn out.

4 kommentarer:

gittilou sa...

FYNDLÅDOR <3 (å presenter framförallt: <3!!!!)

gittilou sa...

ja dä va nästan så det pirra te i bäret av det här inlägget. så många bra-å-ha-saker!!!!

Elin Karlsson sa...

HAHA FANTASTISKT! då ska du nog bli redit gla näru fårn :)

emma sa...

Bra skit med fyndlådor!