Annars då?
Jo när jag inte är på praktik eller i skolan så ligger jag som en klubbad säl på soffan fastklistrad framför Arkiv X. Som var mitt knark när jag växte upp. Jag var självklart livrädd (satt själv nere vid tv:n i källaren där också mitt rum låg...!) och egentligen inte tillräckligt gammal för att se eller förstå det ordentligt då men älskade det likväl. Aliens, konspirationsteorier, Cancermannen, paranoia, läskiga monster, människor med underliga talanger, mord och sist men inte minst; Dana Scully! Hon var min idol och hon håller fasen fortfarande måttet.

Jag vet inte om jag ska säga
tack vare eller på grund av att jag inom loppet av kanske tre veckor tagit mig igenom ett antal säsonger (med minst tre avsnitt om dan) så har ju detta resulterat i underliga tankegångar och drömmar om nätterna. Så om ni undrar varför en tystnad rått här på bloggen så beror det alltså på Arkiv X titteriet.

Translation: I've been watching alot of the X-files lately. Haven't seen it since I was a kid. Dana Scully was my big idol, and she still kicks ass!

Inga kommentarer: