Skolstart
I måndags började jag skolan efter juluppehåll, därav den ekande tystnaden här på bloggen. Man blir ju (i varje fall jag) trött innan man återanpassat sig till nya tider och schema så att när jag kommit hem på eftermiddagarna har jag varit helt slut. Så är också fallet idag, men jag ville ändå säga hej och berätta att idag hade min grupp (vi grupparbetar) yoga och kartläsning på schemat.

Vad det ska bli? Det kan
ske jag berättar en annan dag.
Hej så länge!


Translation: School has started again. Fun but makes me very tired, therefore the blog-silence.

2 kommentarer:

emma sa...

ja visst blir man trött innan man kommit in i`t igen. Heja dig och skoleriet! kram

elin sa...

tack ska du ha :)

nu börjar jag äntligen landa, de första dagarna är värst. gå från superslacker under lovet till intensiv-kreativitet är verkligen utmattande.