Utan sömn försmäktar jag på denna ö
Nu får det vara nog med jul. Inte fick jag någon sömn av tomten heller. När jag kommer hem till Göteborg igen så ska jag ringa doktorn och be om sömnhjälp. Tydligen kan man få sömnproblem efter en narkos, vilket jag nu alltså har...suck. Idag fick jag visserligen lite tid för mig själv så jag kunde varva ner men vettja om jag nu också inte har en jädra massa uppdämd ångest så det räcker och blir över till nästa år. En julöverdos kvävde mig, eller en överdos av allt vad livet ger egentligen. Jo, och saker å ting tenderar ju att inte bli bättre under sömnbrist precis.

En sån här fin sömn med dröm skulle inte vara fel.
(Filmen gjorde jag tidigare i höstas)

ps: ibland får ni stå ut med gnälliga inlägg också, det ingår i paketet.

Translation: Enough with Christmas for this year. I got a x-mas overdose. I Have problems sleeping, apparently you can get that from the anasthesia. Haven't slept well since my surgery. All I want is to sleep a long blissful well rested sleep like in my movie.


2 kommentarer:

emma sa...

jag välkommnar "gnäll"! Mer gnäll åt folket! Vilket piss att du inte får sova och den däringa ångest kan väl ta och dra åt skogen tycker jag. Måna kramar!

Elin Karlsson sa...

Amen!

Kram