Låg arbetsmoral
Idag sitter jag och försöker göra klart de skrivuppgifter som jag har kvarsläpandes efter mig eftersom jag blev opererad när de skulle lämnas in. Arbetsmoralen och lusten ligger väl på plus minus noll ungefär. Det går sådär med andra ord.

Den ena uppgiften är konstigt utformad och jag förstår inte hur jag ska kunna svara på den. Den andra är lite mer kreativ, där ska jag inte bara skriva utan göra skisser och visa bilder från min praktik.

Jag tror att jag tar lunch nu..


Ps: Ett jättetrist inlägg, jag vet.

Translation: Catching up on homework. It's going quite slow..

2 kommentarer:

gittilou sa...

nej jag gillar såna inlägg med vardagsbetraktelser! heja heja med skolgojset, surt att ha saker eftersläpandes när man varit sjuk. men det fixar du med lite lunch i magen!

emma sa...

Ja precis heja heja med skolgojs! Jag sitter med med skola som går en anings trögt... GO GO GO :D