de finaste jag har
de här tjejerna får mig alltid på bra humör. de visar vad de tycker och är alltid brutalt ärliga när de gör det.
de är tokiga i mat och deras morrhår kittlas när de pussar en. de bajsar mycket och gärna och ibland spraymålar de väggarna med kiss.

de äter upp mina växter (ganska påkomna när bilderna togs) och är lustiga att iaktta.

låt inte skenet bedra, de är extremt rymningsbenägna, listiga som få och kan lura vem som helst. de är partners in crime.

men mest av allt så är de de finaste jag har.

translation: the bunnies, they always make me smile, the poop alot, they are partners in crime and they eat my flowers. i love them so much.

4 kommentarer:

Emma sa...

yey!

Elin Karlsson sa...

<3!

emma sa...

ja de är så jäkla fingosiga att jag blir fnissig! Man kan liksom inte annat än att le när man tänker på att de tjuvar växter på ballkongen! KRAM

gittilou sa...

åååh dina små lurvbjörnar med långa öron.. <3

ps. japp, klart du är födelsedagsbarnet! så du bör komma hem snart! iofs är en present inte klar, så du får vänta en smula.