kl 23:45
jag vill ha färg

förutom att köpa och kånka på kaninbur på buss så har jag även gnuggat fram lite kreativitet ur dagen. ni kanske minns den "alternativa julgranen" som jag gjorde i julas? (spraymålade trädgrenar i vitt med julgranskulor i). när jag städade ut julen så tyckte jag att det vore synd att kasta alles så jag tog bara bort kulorna och sen dess har grenarna stått och sett kala ut. efter allt grått och trist ute kände jag för lite färg, och kläckte en ide som fick mogna lite och så idag tog jag tag i saken. ni får se det färdiga resultatet imorgon för nu tänker jag sova och det är för mörkt för att fota. tills dess får ni lite annan färg.

translation:
today i made some new decorations for my "x-mas tree", but it's too dark now so i will show you photos tomorrow. until then, enjoy these spring flowers from my kitchen.

Inga kommentarer: