kl 20:18
finpost från gittan

idag fick jag gå och hämta ut ett mystiskt paket som anlänt men som jag inte alls visste var på väg till mig. det mystiska paketet visade sig vara ett pepp-paket med gittan som avsändare. jag blev (läs:är!) helt löjligt peppad och glad tack vare detta. kittlas liksom i kinderna och bubblar i revbena. paketet innehöll ett litet brev, en påse lördagsgodis (fruktpastiller och hemmagjort polkagodis) samt en neonrosa discotvättsvamp från Ö&B (lite internt men oh så bra! den var tänkt att matcha pallen som jag målade om häromdan). lördagsgodiset har jag redan tjuvat lite av och det får fem toasters för det var så nedrans gött! bra jobbat git.

translation:
today this lovely feel-good-package from my friend gittan arrived in the mail.

4 kommentarer:

gittilou sa...

fint att det står "KARLSKOGA" på stämpeln, då kände du dig väl som hemma? men fick du lov att gå och hämta det, jag skickade det ju som ett brev! skandal posten, skandal. närrå. det förhöjde ju bara spänningen antar jag.

Elin Karlsson sa...

ja asså vi har originaldörrar från 50-talet som har superduper minimala brevinkast så allt som är lite större får vi hämta ut. men de ville väl inte klämma sönder det heller...som de gjort med andra saker.. :/ anyway, det var glädje!!

noterade också kga-stämpeln. koolt minst sagt!

Maria sa...

Det var inte lite fint :)

Elin Karlsson sa...

nej det var hutlöst fint :) hihi.