kl 15:06
söndagspromenad

idag var det en sån där härlig, solig vårvinterdag så sebastian och jag gick på en tur ner över kyrkogården och ner i majorna. jag trivs märkligt nog bra på kyrkogårdar, det ligger en viss stämning över dem. där jag växte upp låg det också en kyrkogård i närheten. dit cyklade vi för att fånga salamandrar och grodyngel på våren. jag och en vän brukade gå dit för att titta på gravstenar och undra vilka människorna som låg begravda där var. vi brukade gå runt inne på kyrkogården i timmar och ibland plockade vi lite blommor och satte på gravarna som inte hade några.

cheesy men sant.


translation:
sebastian and i took a walk in the nice weather today. we walked through the cemetary. i like to walk around in cemetarys, it's so peaceful there.
after that we went down to majorna where i found this seasons first goat willow.

2 kommentarer:

Johanna (Tokyo - Love) sa...

Ja du, just nu har jag inga schemalagda föreläsningar de kommande 2 veckorna. Det är ju uppsats som gäller nu.. Men facebook finns ju alltid. Skickar över mitt nummer.

Elin Karlsson sa...

gört! det blir bra. jag kommer vara lite upptagen de närmsta två veckorna, börjar praktik å sånt. så jag vet inte riktigt nu hur mitt schema ser ut där. MEN, vi kan höras per sms :)