kl 15:01
vad jag gör

detta är vad jag har gjort hittills. det är till den första uppgiften till färdighetsprovet. vad tycker/tror ni? igår byggde jag ett bord och ett rum, bordet av en skokartong och rummet av en flyttkartong. väggarna i rummet tapetserade jag med tidningspapper och golvet spacklade jag med väggspackel för att få en bra textur. limpistolen och jag är nu ganska tajta.

ps: tack för tipsen om material och ideer till bordet hörni!

translation:
a little sneakpeek of what i'm working on in the studio. i enjoy it so much!

3 kommentarer:

Unknown sa...

alltså, hur grym är du egentligen?! Fika snart.

gittilou sa...

snyggt! det där blir nog jämt görbra dä. var har du köpt den där lilla smidiga limpistolen? jag kollade på ÖB men de var gigantiska.

Elin Karlsson sa...

amanda: haha, tack ska du ha! nu blir jag glad :) och ja, jag fikar gärna. ska du till dalarna eller stannar du i gbg? själv åker jag till värmland på torsdag. men efter helgen kan jag :)

gittan: tack! hm, jag minns faktiskt inte vart jag fått den ifrån.. :/ tyvärr. jag har haft den i hundra år. kanske panduro eller classe?