kl 11:50
way out west

just nu pågår festivalen way out west här i göteborg. ikväll är det M.I.A vilket jag ser görmycket fram emot!

jag har en hel del problem med min mage (alltid) igen, denna gången är det ganska illa. jag orkar inte berätta allting här på bloggen. jag är ganska arg, ledsen och besviken på sjukvårdssystemet som inte kan ge mig en läkartid förs den 20 september(!). det är lite pyrt att allt med magen kommer nu till festivalen men jag ska försöka till den mån det går och jag kan försöka att inte hållas tillbaka av min sjuka mage.

translation:
tonight and tomorrow i'm going to the way out west music festival here in gothenburg. tonight M.I.A is playing :D

2 kommentarer:

MF sa...

Men du kan inte gå till akuten då? Eller är det inte akut på det sättet?
Jag tror att man kan gå dit om det gör ont så man inte orkar med, istället för att vänta på en senare tid. Även om det egentligen inte är akut likosm.

Elin Karlsson sa...

tack för omtanken :)

det tänkte jag göra, det är inte kanske akut på det sättet men akut på så vis att jag inte kan fungera som normalt.. men systemet är väldigt konstigt.

<3