kl 17:33
här vill jag bo

när jag var hemma i värmland sist så köpte jag ett par jeans på loppis för en tjuga (jag äger inte ett enda par jeans, det är för jävla obekvämt), tanken var att jag skulle klippa av dem till shorts, vilket jag också gjorde. nu vill jag aldrig ta av mig dem! de är helt underbart sköna och mjuka. har du ett par gamla jeans som du inte riktigt förmår dig slänga fast de egentligen är för korta eller annat så är mitt hetaste tips just nu att klippa av dem till shorts. superenkelt och inte alls svårt. man kan inte misslyckas. mät ut på byxbenet vart du vill att de ska sluta, om du vill kunna vika upp dem så lägg till några centimeter. lycka till.


translation:

i love my new shorts! i bought a pair of jeans at a second hand store (20 swedish crowns), cut the legs of and turned them into shorts. i love them so much i'm never taking them off! if you have a pair of old jeans lying around, cut the legs off and turn them into shorts. it can't go wrong! good luck!

Inga kommentarer: