kl 16:54
längtar till stockholm

om några veckor ska jag fara till kungliga huvudstaden för intensivt vimpel pysslande med min vän lisa, gå på dennes kärleksfest, ha fatcamp med anna, mysa med min storasyster och träffa flera av mina andra vapendragare som numera bor i huvudstaden. jag försöker vara spontan och hemlighetsfull men det går inte.. vad jag lääängtar! hihi.

ps: ikväll kommer sebastian hit och "hälsar på hemma hos sig själv" över helgen. för er som inte vet det så sommarjobbar sebastian hemma i värmland. han har inte varit i göteborg sen i början av juni. eftersom han jobbar så stannar han bara över helgen :/ men det kommer bli en fin helg. krr...

ps 2: och för er som inte vet det så är sebastian min sambo tillika pojkvän.

translation:
in a few weeks i'm going to visit stockholm for some intense crafting with my friend lisa, go on her love fiesta party, have "fatcamp" with anna, see my big sister and meet several of my other friends. i'm trying to be secrative about it but i just can't..
gosh i want to go now! hihi.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är du och Sebastian tillsammans?
Jag har precis börjat följa din blogg..så jag har inte så stor koll :Z

=X
/
LIV

Elin Karlsson sa...

välkommen! :)

& yes sebastian är min sambo och tillika pojkvän.

lisa sa...

hurra hurra hurra inget går utan dej elin!

lisa sa...

och allt går med dej! hurra hurra!fie

Elin Karlsson sa...

sådant smicker katten :) finemang! jag längtar som sagt!