kl 15:31
mission accomplished

nu har jag köpt rosor och laktostabletter och hämtat b på dagis. jag cyklade dit, det är ganska långt. sen cyklade jag tillsammans med buster fastbunden vid sidan av cykeln hela vägen hem. han flåsade så mycket att jag tyckte lite synd om honom så vi åkte de ytterligare 300 metrarna från där vi bor ner till sjön för att bada(!). trots att buster är en vattenhund är han livrädd (ingen överdrift) för vatten, så jag blev väldigt stolt när han på eget bevåg gick ganska långt ut och dök ner med huvet för att fånga en pinne. sen lekte han med en mastiff och en golden. det var en riktig glädje att se en sån glad vovve som orkade jagas och leka med två andra vovvar trots att han sprungit längs med cykeln minst, hm vad kan det vara, 6-7 km, i gassande sol och värme. och sen ändå vilja leka med mig när vi kom hem!! (jag älskar den hunden!). jag hade tyvärr inte kameran med mig, men givmild som jag är så kompenserar jag er genom att lägga upp en bild på min laktosmedicin istället.

ps: jag badade också, fast bara till knäna så jag var inte lika duktig. jag hade inga badkläder så det får bli senare istället, det är ju rots allt bara 300 meter ner till möckeln(!).

Inga kommentarer: