kl 11:07
världens fynd!!

när sebastian fyllde 25 så letade jag efter en sån här klädbetjänt åt honom. en i teak, eller liknande trämaterial, ljust mörkbrun, med hjul och med den rätta 50-tals looken. men mitt sökande var förgäves. jag gav upp och gav honom någonting annat i present istället.

igår tog jag en sväng in i återvinningsrummet på vägen hem efter skolan, och vad finner jag där om inte den absolut perfektaste, finaste klädbetjänten i ljust mörkbrunt trä, med hjul och i 50-tals stil!! lyckan var gjord och sebastian blev även han mycket glad över mitt fynd (han brukar annars vara lite avogt inställd till mina "sopfynd").

vad tycker ni, visst är den tjusig?


9 kommentarer:

MF sa...

Men AH! Jag älskar ditt soprum!! Jag vill komma på studiebesök!

HMB sa...

den där!!!!!!! vill jag med ha!

Doris sa...

Najs! DU och JAG KAN fynda, we R tEh masterS.

Hur gåre med luktärten btw?

:*

Elin Karlsson sa...

haha, ni är mkt välkomna båda två! :)

Elin Karlsson sa...

doris: åh tack! and yes we can. förresten kommer jag hem till värmland på måndag och stannar i typ två veckor. har du tid att ses?

Doris sa...

Ajemen det har jag allt =) Jag bjussar på fika på min uteplats då om du vill ? ^^

Elin Karlsson sa...

jamen ör tusan, det låter rackarns trevligt däh! :) jag messar lr skriver på face. åker hem på måndag, och den veckan blir tajt, för lillasyster tar studenten, så jag ska hjälpa till. men efter det ärja friiii :) <3

Doris sa...

Du kommer när du kan =) Jag har all tid i världen vet du ^^
Mitt nya telenr tack vare en viss person: 076 344 11 24 ;*

Elin Karlsson sa...

oki bra bra!! då hör jag av mig :) ses snart! puss