kl 17:08
pimpa jackan

jag har varit på vårjacks-jakt ett tag nu men jakten har varit fruktlös. igår sprang jag in på en butik som jag tror att jag aldrig tidigare handlat på, men där hängde denna jacka på rea för 149 riksdaler. inte helt i min stil med remmar och trams. jag letade efter något mer enkelt men eftersom att det var så svårt att hitta så köpte jag ändå denna jacka. 149 kronor är ändå inte mycket pengar och som den händiga och kreativa personen som jag är, tänkte jag att det kunde vara värt att köpa jackan för att sen pimpa den så att den blir mer jag. överst, jackan före. underst, jackan efter. jag gillar den! vad tycker ni?

jag veeet, ytterligare ett "mode-inlägg". jag borde skämmas.

3 kommentarer:

gittilou sa...

jättesnygg och piffig!

MF sa...

Ja vad FIN den blev Elin!

Elin Karlsson sa...

tack hörrni :)