På med offerkoftan
Hej bloggen! Här sitter jag och inviger året med feber, rinnsnuva, täppt näsa och stram hostslemmig hals. Och mitt i det ska jag skriva en essä och göra ett konstnärligt arbete till skolan och sen är jag dessutom helt ensam hemma så det finns ingen som kan ta hand om mig, tycka lite synd om mig och klappa lite på mig så istället trär jag på mig den där trånga obekväma offerkoftan och svettas i den en stund. För hur osmickrande den än må vara så får man ibland knö ner sig i för trånga plagg och tycka lite sådär lagom synd om sig själv bara man får av sig den sen.

Jag hoppas att ni mår bättre med hälsan i behåll.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, hoppas att du mår bättre nu söta Elin :) och jag håller med dig på alla punkter! Kram Emma A

gittilou sa...

krya på dig! finns någon mer med offerkofta här.. fast min praktik tog slut idag så jag är iaf glad i hatten över det! KRAM