Välkommen till verkligheten
Ja som bekant är nu en ny årstid här och också skolstart på det. Jag själv har ju som bekant gått två kurser under sommaren och egentligen inte haft så mycket ledighet (missförstå mig inte, jag har gått två bra kurser inom konst som varit kul) och känner lite nu att jag är ganska trött. Jag hade gärna önskar i alla fall en vecka till av sommar och ledighet. Hösten smög sig ju liksom på en, som den alltid gör, och som alltid med ganska blandade känslor.

MEN, nu är den ju här och det kan man inte göra något åt så idag har jag därför gått all in och köpt både skrivbok och kalender. Så idag ska jag styra upp min höst.

Jag tror att min opepp ligger i att det i oktober (och 10 veckor fram) kommer genomföras ett stambyte här hemma i vårt hus. Det kommer även hända en del kul saker i höst som jag ser fram emot, det ska jag berätta mer om en annan dag.

Och just ja, som u märker: sommar-bloggpausen är över. Hej igen!


Translation: Autumn and the first day of school is here. A lot of mixed feelings. But today I bought a calender to easily structure my months of school to come. Oh, and as you noticed my summer blog break is over.

2 kommentarer:

Johanna (Tokyo - Love) sa...

Härligt att du är tillbaka Elin!

emma sa...

verkligen, hurra vad skoj!! :D