Jag har intensivt roligt
Sommarkurserna håller på för fullt och som ni märkt är det ganska intensivt att gå två sommarkurser samtidigt (helt mitt eget val såklart, då jag inte vill välja mellan de dem, och att båda är konstnärliga arbeten gör det hela mycket roligare!), därför har det varit lite vindstilla här på bloggen ett tag nu. Eftersom vi har obligatorisk blogg på skolan så kommer jag blogga en del och lite mer utförligt om de olika konstprojekten på min skolblogg -> här <-
Annars så tänkte jag nog blogga högst sporadiskt mera allmänt om det mesta under sommaren nu. Jag hoppas att ni hänger kvar.

Här kan ni se lite vad jag gjort sen sist:








Gått, som ni vet, sommarkurs där jag bland annat, förföljt och härmat folk på stan för att undersöka sociala koder och undersökt en plats noggrant till två uppgifter
Hängt med systerdottern och myst med hund hemma i Värmland.

Varit på Phil Collins utställning på Röda Sten.


1 kommentar:

emma sa...

va fina bilder Elin! Hoppas du har det fint med allt könst-plugg! då får man ta och kolla på skolbloggen mera. Jag hänger med!!