Den saknade
Jag höll på att ladda upp lite videos på mitt vimeo-konto nyss och där finns en mängd olika kanin-videos från förr så jag började kolla och såklart kom då också saknaden efter Gördis. Fan vad jag saknar henne! Det är så svårt att tänka att hon inte finns längre.

Jag minns henne så väl. Hon gör mig fortfarande glad. Ibland tror jag att jag ser henne runda ett hörn sådär klumpigt, spretigt, spralligt och glatt som bara hon kan. Jag tänker att vart hon än nu befinner sig så gör hon något kul, typ sorterar pennor (som hon gärna gjorde i timmar) eller gräver gropar med sitt företag Gördis Schakt AB eller gör alla andra sådär glada som bara hon kan.

Åh.


Translatiom: Today I watched some videos of Gördis and big big feelings of "I-miss you-so-much" came over me. Wherever she's right now I hope she's happy and is doing something she likes, like sorting pencils or digging holes.

4 kommentarer:

emma sa...

ja fina gördis <3 förstår att du saknar henne. Många kramar

elin sa...

Tack :')

kajsa sa...

Men gud vad knäppt! (och alltså alldeles fantastiskt gulligt) Undrar varför de gör sådär?

Elin Karlsson sa...

Haha. ja man kan undra. Men de verkar tycka det är jätteskojs så jag låter dem hållas :)