(Jul)Kalendern, dag tjugofyra:
GOD JUL!


Jag är hemma i Värmland och idag ärä dopparedan och här ska det mysas ordentligt med han på bilden, för även om han blev lite sur för att jag satte på honom rosetten så kan han inte hålla sig borta från lite mys alltför länge..

Fast egentligen vill jag mest bara sova. Jag kan inte somna på nätterna så om jag ska önska mig nåt av tomten så är det litte sömn, tack.

Detta blir ju också säsongens sista kalenderinlägg, lite sorgligt eftersom det har varit så kul. Så kul att jag tänker görat igen nästa år, var så säkra! Då kanske jag slänger in lite mer gör-det-själv-instruktioner och annat pyssel, vad säger ni om det? Tack för att ni följde kalendern.

Stor kram till er!!

Translation: Advent Calender, day 24: Merry Christmas. In Sweden we celebrate Christmas eve on the 24th so today I'll be filling up on all the Christmas goodie food and snuggle with Buster (even though he's mad at me at the moment for making him wear that bow, he'll come around eventually..)

2 kommentarer:

emma sa...

Elin du har haft en jättebra kalender tycker jag, himla ambischös och påhittig minsann :) Och herre min gud vad gosig buster ser ut, tjusig!

Elin Karlsson sa...

Det glädjer mig att du tycker det! :) Nästa år blir det kanske lite mer pyssel å gör-det-själv-ider och mindre "jul". Jag är för kreativitet :)

Ja, men jag var dåinte populär efter att jag satt på honom den.. hehe stackarn. den åkte av rätt snabbt kan jag säga :)