(Jul)Kalendern, dag fjorton:
Berätta om dig själv

Vem är du? Vart bor du? Vad drömmer du om? Vad gör du om dagarna? Vilken är din favoritfärg?

Jag är nyfiken, så berätta gärna. Men jag kan ju inte begära saker av er om jag inte själv gör detsamma så här kommer en liten sammanfattning om vem jag är:

Namn: Elin
Ålder: 26 dödshäftiga jordsnurr och ibland 5
Bor: I Göteborg men är ursprungligen ifrån Karlskoga i Värmland
Familj: Stor och med massor av djur. Vännerna räknas också in.
Gör: Läser just nu till bildlärare på Högskolan för Design och Konsthantverk här i Göteborg.
Favoritfärg: Regnbåge
Drömmer om: Just nu drömmer jag om att åka till varmare breddgrader, annars drömmer jag om ett hus på landet med stor atelje.
Favoritsyssla: Handarbete i alla former, odla växter av alla de slag, organisera och sortera saker med mera med mera..
Tycker om: Djur! Speciellt kaniner för att de är så komiska
Tycker inte om: Bär. Kött eller köttlukt (har varit vegetarian de senaste 14 åren)
Favoritmat: Pappas svampstuvning.

Translation: Advent Calender, day fourteen: Tell me a little about yourself.

Inga kommentarer: