hoppsan sa
hej kära bloggläsare, nu var det visst ett par tre dar sen jag bloggade senast...
vad kan jag säga?
jo, tiden går så fort när man har roligt!

och roligt det har jag minsann haft (okej lite långtråkigt också men mest för att det är så tråkigt att redigera film) för jag håller för fullt på med min film. det är sista veckan nu så jag är inne på slutspurten. så förhoppningsvis får ni se det färdiga resultatet någon gång nästa vecka.

utöver det håller jag på att sticka pannband och mössor på löpande band, jag är just nu uppe i femton pannband och två mössor, till ett annat projekt som jag kan berätta mer om en annan dag.


translation: i'm busy making my stop-motion-film wich i hope to be able to show you by next week. i've also been knitting headbands for another exciting project i'm gonna tell you about later on.

2 kommentarer:

emma sa...

vad skoj att få en lägeskoll på filmeriet! och hurra vad sina panband elin. Du är flink minsann! Kram

elin sa...

tackar tackar! :) jomenvisst båda sakerna knallar på bra :)