kl 23:07
jag har något på gång

men jag avslöjar inte vad det är just yet. nä, för den här karamellen ska jag suga lite på. meeeen, jag kan avslöja att det är ett väldigt gittan-inspirerat (bland annat) projekt. förhoppningsvis blir det klart imorgon.

ps: jag saknar henne. gittan alltså. hade tänkt åka hem för att hälsa på, men jag har mest migrän och fullt upp hela tiden. trist. jag lever på; 'snart så'.


translation:
i'm making a very gittan inspired creative project that i will blog abou tomorrow (perhaps).

2 kommentarer:

gittilou sa...

cliffhanger!!!!!!!!! vad kan det vara?! släpp bomben nu då!

SAKNAR DIG MED, gullstrumpa! längtar efter göteborgweekend mä däj.

:*

Elin Karlsson sa...

jag med!

haha om du gnuggar de grå så kommer du nog påt, vi har pratat om det förut. nu var jag luuuurig igen! :)

<3