kl 11:20
i min väska

dos family har just nu en "what's in your bag-tour", som jag tänkte att det kunde vara kul att vara med i. det här har jag i väskan:

1. anteckningsbok/ritblock 2. kalender 3. pennfodral/ 4. märkpenna 5. öronproppar 6. ipod 7. nyckelknippa 8. plånbok 9. spårvagnskort 10. handcreme 11. lypsyl 12. vattenflaska 13. nötmix 14. läsglasögon 15. solglasögon 16. plastficka med viktiga saker som tex. pass 17. desinfektionsgel 18. sykit 19. tuggummi 20. mobil (=skitdålig)

translation:
here's my contribution to dos familys "what's in your bag-tour".

4 kommentarer:

emma axelsson sa...

wow en sådan här spännande väska har icket moi. Skoj idé att visa innehållet !

Elin Karlsson sa...

kul att du tycker den är spännande :) men visst är det kul. kolla upp dos family på facebook och se flera väskinnehåll. <3

Lisa sa...

haha jag har också de fina discopropparna i diamantslipad plast ask från clas olsson! fett coolt!

puss

Elin Karlsson sa...

ah! dom är bäst! jag blev helt lycklig när jag hittade dom :) de är perfekt!!

<3 puss