kl 10:06
måndagsmorgon

morgonmyset är bytt mot mensvärk idag. jag har tagit lite droger och försöker värma upp mig själv med lite yoga. det gick sådär så jag slog på lite åttiotalsdisco istället. dansa, dansa. jag laddar inför en ikea-tur med hanna. då behöver man all power man kan uppbringa. det och tålamod för alla människor som irrar omkring planlöst.

just ja, jag färgade håret igår. det blev jättemörkbrunt! inte alls som jag ville, men det får vara.

vad ville jag säga med det här inlägget kan man undra. jag vet inte. men kanske att åttiotalsdisco är bra mot mycke.


translation:
no cosiness this morning, menstrual cramps instead. took some drugs. did some yoga. didn't help much so i turned on some 80s disco music instead. dance the pain away. well, trying to anyway. i'm preparing myself for a trip to ikea, where i will need all the power i can muster. and patience with all the people wandering around aimlessly.

i don't really know what i wanted to say with this post. maybe that 80s disco music is good for a lot of things.

Inga kommentarer: