kl 16:09
shoppingspree med gittan

hemma i karlskoga hängde jag en hel del med gittan, en dag gick vi lös rejält inne på överskottsbolagets pysselavdelning. med mig hem hade jag ett pack med filt i olika färger (22kr), paljetter i olika färger (15kr) och tre olika ark med otroligt ful-spexiga klistermärken med hundar och hästar (10kr/st). och sen två förpackningar med självhäftande filtramar (10kr/st) från netto. jävlar vad jag ska pyssla! måste bara likt mcgyver komma på vad man kan snida ihop av detta.

translation:
on a shoppingspree with
gittan i bought felt sheets, sequins and stickers. the stickers are superugly but i like them anyway, i mean look at the puppy that looks like a pig.



3 kommentarer:

gittilou sa...

jag var på panduro igår, ETT ARK filt kostade 12 kr! det kände jag bara att jag måste meddela dig. /din tantkompis med priskoll

gittilou sa...

alltså.. tänk vad vi fyndade på ö&b liksom.


<3

Elin Karlsson sa...

haha ja men jag sa ju det när vi handlade! det är fasen sviinigt dyrt där! hua..

bra grej. dessutom diggar jag hypen vi hade kring detta, och from the looks of it så sitter den i <3