kl 16:42
hallen, del tre

jag har slitit som ett djur men nu är hallen äntligen klar! så här ser det ut. vad tycker ni? själv så tycker jag att det blev mycket lugnare och ljusare. innan så var det ju en hemsk gråspräcklig tapet som suttit sen åttiotalet. det känns mycket mer välkomnande att komma hem till detta. sen tycker jag också att jag borde vara lite stolt över mig själv eftersom jag fullföljt ett sånt stort och slitsamt projekt själv. annars brukar jag påbörja projekt men aldrig avsluta dem, eller i alla fall dröja länge mellan start och mål. så idag klappar jag mig själv på axeln, bra jobbat!

translation:

i'm finally done with painting the walls in the entrance hall. do you like it
?

6 kommentarer:

Emma sa...

fin färg. fräscht. såndär som man blir glad av.

Elin Karlsson sa...

absolut. jag tänker på päronglass på pinne från barndomen, vilket gör mig glad. alternativt sommar. helt klart ett uppsving från det gamla. jag är nöjd :D

Anonym sa...

NICE!!

Anonym sa...

Good job Elin! I really LOVE the colour! Good Luck with the rest =)

XoXO Isabelle

Maria Friberg sa...

Vad fint du har det! Mysigt och hemtrevligt! Sen tycker jag din karl verkar helt underbar med sina överraskningar....Sånt gillar jag! Kram ♥

Maria Friberg sa...

Vad fint NI har det menar jag förstås! :)