kl 11:45
lite blogg-tips!

eftersom att jag är en sådan generös human being så delar jag ju självklart med mig av mina blogg-godbitar.

lou reed i tweed : fyndig & kul
smakigt fakta : jag vet att jag tipsat förr men; så bra!
gittilou : en blandning av fina johannas funderingar, vardag & konst (plus i kanten för att hon också är karlskoging)
neonsvart : fina bilder, serier och sabina
emma axelsson : emmas fina foton med finurliga kommentarer, (emma har även bloggen om hunden bobo som jag tipsat om tidigare. emma är också karlskoging)
sammyrose : alltid lika inspirerande med fina bilder, pyssel och tips
fiffilurigt : könst
dagar kommer : text, filosofi och fina foton från mathilda

ja det får räcka för idag, men längre fram kanske jag tipsar mera och tills dess får ni bekanta er med dessa och sukta efter nästa blogg-tips inlägg. hej hej!

translation:
a list of blogs that i read. check them out.

(bild: johanna sörensen)

2 kommentarer: