kl 15:09
the dishes are done

check!
jag känner mig duktig som nu checkat av allt som jag satte upp för mig själv att göra idag. jag har gått ungefär en halvmil. vilket resulterade i enorma blåsor under fötterna. aj aj! men det känns skönt att ha gjort det ändå. ja och sol har jag lapat, samtidigt som jag ritade. fabulous! resultatet av tecknandet får ni se sen när jag skannat in det. njut av min disk så länge. hej!

translation:
i have reached my goals for the day.
the walk earlier gave me huge blisters on the soles of my feet. ouch! but it feels good having done it anyway. for the rest of the day i have been super creative on my balchony whilst soaking sun. lovely combination! i'll show you the result from my supercreative afternoon later. enjoy my clean dishes for now. bye!

3 kommentarer:

gittilou sa...

åh jag älskar diskbilder! jag blir typ fridfull av dem, heh. och sen har folk alltid så snygg disk. jag gillar även att få till det bra i diskstället, du vet ett perfekt diskberg. haha. jaja, det är la bra att man har förmågan att vara fånigt glad över småsaker.

Elin Karlsson sa...

fantastiskt johanna! jag älskar att du blir glad av detta. erkänner att det är en sak som jag också blir glad av att se på bild. undrar varför det kommer sig haha :) !?

Elin Karlsson sa...

det är som ett stilleben liksom. i like!