kl 10:39
lady gaga låter bäst i gbg

sitter i mina "svärisars" källare och lyssnar på lady gaga.
hon är ganska långt ifrån min vanliga musiksmak men jag har slutat skämmas över min obsession för henne. dels för att hon är mkt mer än en dum tutt-brud, hon är skitkool och dels för att mina vänner känner likadant. så varför skämmas? jag saknar göteborg. fast egentligen saknar jag mina fina postpubertala flickor mest. lady gaga har liksom blivit vårt crews theme-godess, som det dansas till med stor glädje på varje galej! dagens insikt är i alla fall att lady gaga inte alls låter lika bra i värmland som hon gör i gbg. för i gbg är jag tillsammans med mina flickor.

ett aningens sentimentalt inlägg, men ack its true!
btw så drömde jag om flickorna inatt, vi skulle på en skitstor demo. jag var kissnödig och sprang och letade efter en toa, gick vilse och tappade bort mina vänner. mia hittade en skitsnygg tjej (allright!). och mitt i ett kissa-i-buske-försök poppar en spontanloppis upp på gatorna. jag blir jätteglad först men sen jättestressad för att jag snart kissar på mig. sen kommer polisen och slår på små oproportioneliga hundar med batonger, och jag vaknar av att min blåsa snart sprängs av nattkiss.


2 kommentarer:

emilie sa...

längtar efter dig elin!

Elin Karlsson sa...

åh!! och jag efter diiiig hjärtat! hoppas att du har det helt fabulous i barca!

PUSS <3