kl 20:14
spännande indeed

efter inlägget om heterohets så lever min blogg ett eget liv under kommentarsfältet. det är verkligen spännande att se hur ett inlägg om en iaktagelse kan få sådana proportioner. fast det som är mest spännande är att så många verkar heta anonym nuförtiden.

självklart har alla rätt till sin åsikt, och i den här bloggen skriver jag ner mina.
jag tänker inte skräda mina ord för att passa någon annan. om man inte gillar det som står här så finns det andra bloggar där du/ni kanske kan känna igen dina/era egna åsikter i pränt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker inte att det handlar om att få någon att ändra på sig. Att diskutera är ett bra sätt att få reda på ifall någon har en vettig motivering och därmed kan respekteras trots olika åsikter... eller om personen bara är en idiot :)

Elin Karlsson sa...

Det hade ju framförallt varit enklare att diskutera om du också hade stått för dina åsikter istället för att vara anonym.

Anonym sa...

Ursäkter... Du vet din åsikt oavsett vad jag heter.