kl 11:34
klippet & jackan

det här är ingen mode, hår, smink och annan dito - blogg eller så, men på begäran lägger jag nu upp en posig och grynig bild på mitt klipp. vilket genomfördes igår under ett ilskeutbrott från yours truly. frustration föder ilska. jag har altså undercut/sidecut numera. sen måste jag också ta tillfället i akt att visa er den tjusiga jackan/kavajen som jag har fått av farmor, jackan har tillhört min gammelmormor som också är den som sytt jackan, för hand! jag är så glad att jag kan ha den och att den är så skön.

4 kommentarer:

tilda sa...

oh, fint!
jag saknar min sidecut lite nu när man ser dom dyka upp mer o mer runtom... det är fasligt fint. puss!

Elin Karlsson sa...

tack så mkt!

gittilou sa...

klär dig som tusan! både frippan och jackan.

Elin Karlsson sa...

spanks gittan! :)