Bonjour 2012
Hej Det Nya Året, välkommen! Om åtta minuter så har du varit med oss i ett dygn. Ett dygn som till större delen har spenderats i mysbyxor. En mycket bra start på ett förhoppningsvis bra år.

Du skålades in på Masthuggets bästa utkiksplats med utsikt över hela stadens fyrverkerier (som jag med skräckblandad förtjusning beskådade. Lite ledsen över alla stackars rädda djur var jag, men glad över att många hellre sände iväg ljuslyktor istället för raketer). Kvällen varvades med god mat och rundpingisturnering och går rakt in på topplistan. Tack för igår!

Tillbaks till nuet (i mysbyxor): har gått i funderingar kring någon sorts summering ett tag nu, men jag är så nedrans dålig på sånt så jag tänkte göra något som jag är bra på istället, nämligen; pyssla och vara kreativ. Så imorgon tänkte jag, för att välkomna dig ytterligare och för att jag är i trängande behov av en ny, visa hur man gör en väggalmanacka.

Men nu, Godnatt!


Translation: New Years Eve was fabulous. Tomorrow I will show you a wall calender DIY.

Inga kommentarer: