Presentkort
Idag ska jag ner på stan och spana in utbudet på In-ex (konstnärsbutik full med bra grejer, en riktigt skattkammare!) och kanske köpa på mig lite nya Promarkers. Jag fick nämligen ett fin fint presentkort därifrån i julklapp.

Presentkort som nog många tycker är en tråkig present men som jag gärna slår ett slag för, hur kan det vara dåligt när man ju får välja och vraka själv i vad det är man plockar med sig hem? Sen ska jag till Webbhallen för att hämta ut en annan kul grej, men först lite yoga.

Translation: Today I'm going to the arts & crafts store In-ex to buy some new Promarkers on the giftcertificate i got for Christmas. Giftcertificates are really the best present because you get to choose yourself.

3 kommentarer:

emma sa...

ja för farao, presentkort är bra skit!

Johanna (Tokyo - Love) sa...

Ja, bara man får det på rätt ställe. Har fått bio-checkar i år. Totalt 550:- att se på bio för. Är grymt nöjd för bio är ju så dyrt så det unnar jag mig inte alltför ofta.

Hoppas du hittar nåt bra på inEx!

Elin Karlsson sa...

Åh men va bra present Johanna! Det är ju verkligen en grej som är alldeles för dyr :/

Själv investerade jag i femton nya Promarkers och har fortfarande pengar kvar på kortet! :) Heja presentkort!