hurtbullen elin
igår köpte jag mitt allra allra första gymkort någonsin...!!

sannerligen ett stort ögonblick.

i alla fall för en som har konstig kroppsuppfattning ibland, blev vald sist på gympan och som får kväljningar av allt kött på gym. plus är väldigt (väldigt) lat.

men, jag valde att investera i mig själv. så förutom att jag tränat yoga själv här hemma under året så är det ett stort steg. bra gjort! är nu en stolt ägare av ett årskort på friskis & svettis.

det känns stort. det känns bra. det känns: let's do this!

translation: i've bought my very first gym-card ever. feels good.

2 kommentarer:

Johanna (Tokyo - Love) sa...

Bra gjort Elin! Borde också ta tåg i hälsan, men det blir liksom aldrig av..

Glöm inte min utlottning, en fin sushibok står på spel! Lottar en vinnare senare idag.

http://sakuradesu.blogg.se/2011/september/tavla-om-sushi-bok.html

Elin Karlsson sa...

gör det bara! det är man faktiskt värd :)

åh, ja det ska jag göra!

kram!