kl 13:04
ovissheten

jag upplevde precis en stor urladdning, antar att jag behövde det. det kanske kommer som en överraskning för er eftersom jag inte vanligtvis brukar dela med mig av känslor och alltför privata saker här på bloggen. det är otroligt mycket som rör sig i mitt huvud just nu, skola, jobb, pengar och den ständigt jävligt påflugna och dryga ovissheten på delad första plats med avsaknad av kontroll över min framtid. jag har blivit antagen till en utbildning, dock inte den som jag helst vill (där står jag som tredje reserv), som jag förmodligen hoppar på. samtidigt har jag haft tur och blivit erbjuden ett längre vikariat på den skola som jag jobbat på (och som jag berättat lite om tidigare). alla vill ha svar, minst sagt jag, men jag har inga att ge. jag hoppas att det löser sig.

detta var en kort beskrivning av vad som tar upp större delen av mina grubblerier just nu, dock utan längre utlägg av situationen, känslor och djupdykningar.

translation:
i have a lot on my mind right now, school, work.. i don't know how my future looks liks, i hope i have an answer soon.

Inga kommentarer: