kl 09:39
om tröttheten

läste i gårdagens metro att de kommande veckorna fram till påsk kallas för oxveckor. jag bemödade mig aldrig med att läsa varför de uppkallats efter ett nötkreatur, MEN kontentan var att de veckorna upplevs som döö-kämpiga. denna veckan jobbar jag som vikarie i en första klass. jag är helt slut när jag kommer hem, verkligen död! jag hoppas att detta är min portion av de så kallade oxveckorna, och bara denna vecka, inte mer. tack!

vad jag vill säga med det var väl egentligen det att jag helt enkelt är för sömnig om kvällarna när jag kommer hem att jag inte orkar blogga. FÖRLÅT BLOGGEN!!!111!! därav har det blitt lite harviga inlägg. MEN HÅLL I ER! jag tänkte visa er mina nya uppstoppade fåglar som jag fick av sanna i julklapp, lite andra klappar, roligt pyssel och annat framöver. stay tuned!


translation:
i'm super tired so the blog has not been updated much lately, but stay tuned i will soon show you my taxidermy birdcollection, some new flea/secondhand findings and creativity.

Inga kommentarer: